Poduri peste Mureş, varianta de ocolire Deva-Orăştie

Deschidere 12 x 60,00 m, în total 720,00 m
Interval de proiectare Mai 2011 – decembrie 2012
Execuţia lucrărilor Mai 2011 – decembrie 2012
Domenii de prestaţii Proiect tehnic, proiect de detaliu, proiectarea structurii portante, asistenţă tehnică la faţa locului

 

Pentru cel mai lung pod de autostradă din România la acel moment, perioada scurtă de proiectare a impus o soluţie cu perioade de execuţie scurte. S-a optat pentru un pod compozit VTR®, la care suprastructura are rol de sistem portant, constând din două grinzi casetate din oţel şi grinzi transversale prefabricate din beton pe care se pozează plăci prefabricate din beton. Podul este o construcţie semiintegrală, la care trei dintre axele mediane se unesc în suprastructură. Restul suprastructurii este o grindă continuă cu rosturi de dilataţie exclusiv la culee.

 

Back